Attentie TomTom gebruikers !

Attentie TomTom gebruikers!

Als je werkt met zowel MyRouteApp als MyDrive: er is op dit moment sprake van een ernstige bug.
Zodra je een route vanuit MRA via de cloud naar je toestel hebt gestuurd zullen vervolgens na uit/inloggen al je in mydrive opgeslagen routes verdwijnen en kun je in mydrive ook geen nieuwe routes meer opslaan.

Ik heb zowel MRA als TomTom geattendeerd op dit probleem en heb er alle vertrouwen in dat er spoedig een oplossing voor zal zijn. Tot die tijd:

Advies: als je naast MRA ook Mydrive gebruikt: gebruik tijdelijk NIET de ‘opslaan als – tomtom mydrive – beta’ functie.

Is het al mis gegaan? Dan zie ik op dit moment geen andere oplossing dan een nieuw mydrive account aan te maken (dat je dan ook in je TT moet invoeren via het uitvoeren van een reset).

AANVULLING:
Exact hetzelfde probleem doet zich voor bij gebruik van de cloud-export vanuit Tyre.

Bron: Facebook MrGPS

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *